torstai 15. toukokuuta 2014

Oppisopimus

Moi! Olen ollut aiemmin työssäoppimassa Salossa lahjaliike Herkku ja Lahja Murenassa ja Kappahl:ssa.
Nyt olen kauppakeskus Skanssin Lindex:ssä. Olen päässyt tekemään paljon visualistin töitä, kuten pukemaan mallinukkeja, silittämään vaatteita ikkunaan, ripustamaan kylttejä + tekemään niitä, suunnittelemään vaatteiden paikkoja yms. Minulle on monta kertaa sanottu, että olen oma-aloitteinen kassalla ja tietokoneen käytössä (kun olen tulostanut kylttejä).
Olen myös päässyt harjoittelemaan kassaa. Aina kun pääsen kassa ''vuoroon'' niin en malta melkein ollenkaan lähteä tauoillekkaan, koska se on niin kivaa.
Olen melko hijainen ihminen ensin, mutta sitten kun pääsen asiakaspalvelu hommiin oikein kunnolla niin muutun aika sosiaaliseksi kaikkia asiakkaita kohtaan ja pyrin tietenkin auttamaan asiakasta parhaani mukaan jos hän saattaisi tarvita apua.
Haluaisin tulevaisuudessa olla töissä jossakin valokuvaus hommissa tai tatuiojana. Tai kenties kumpaakin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti